Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/gist/public_html/main/plugins/system/jat3/jat3/core/menu/base.class.php on line 178

برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو اعلام کرد

آیسسکو  به دانش آموزان خلاق جایزه اهدا می کند.

دکترغلامرضاکریمی دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در #جمهوریاسلامیایران با اعلام #خبر فوق گفت: سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی جهان اسلام (آیسسکو) در راستای راهبرد «فرهنگ از راه دور»، اقدام به برگزاری مسابقات واختصاص جوایزی به دانش آموزان کشورهای اسلامی عضو سازمان نموده است. 

دکترغلامرضاکریمی افزود: این #جوایز در سه زمینه #داستانکوتاه، #نقاشی، #موسیقی یا یک کار #خلاقانه می باشد و به سه نفر از #دانشآموزان برنده، جایزه اختصاص خواهد یافت. جوایز مورد نظر، برای داستان کوتاه 6000 دلار (شش هزار دلار)، نقاشی 4000 دلار(چهار هزار دلار) و موسیقی یا یک کار خلاقانه 2000 دلار (دو هزار دلار) است. ایشان از دانش آموزان سراسر کشور دعوت کرد از این فرصت به عنوان  ورود به یک #رقابت #بین_المللی بهره گرفته و استعدادهای خود را در این زمینه ها در سطح جهان اسلام به نمایش بگذارند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو با اعلام اینکه آثار ارسالی باید به یکی از سه زبان کاری آیسسکو (#انگلیسی،#عربی، #فرانسه) باشد، افزود: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این رقابت، آثار خود را حداکثر تا دهم خرداد ماه سالجاری به کمیسیون ملی آیسسکو ارسال تا ترتیب شرکت دادن آنها در این رقابت داده شود و شماره تماس کمیسیون ملی (22066537) پاسخگوی هر نوع سوال و اطلاعات بیشتر  در این زمینه می باشد.

اطلاعات تکمیلی این خبر در پورتال مرکزاموربین الملل ومدارسخارجازکشور و کمیسیون ملی آیسسکو موجود است.

 

 

https://www.instagram.com/p/B_kH6EdFRlc/?igshid=7wmdzfoelsxs

آمار بازدیدکنندگان

1517392
امروز
دیروز
این هفته
هفته گذشته
این ماه
ماه گذشته
کل بازدید
280
475
3351
8874
16573
20352
1517392

Forecast Today
624